zondag 14 april 2013

Babypret

Gisteren onverwachts tijd om te freubelen. Dacht dat ik moest rijden naar Bemmel voor het rugbyteam van onze jongste zoon, maar er was genoeg vervoer, dus ik mocht weer naar huis. Dat was prettig. De hele dag druk geweest met de swap voor a.s. zaterdag (meeting SU te Almere). Ook nog een kaartje geproduceerd voor een klantenechtpaar dat 60 jaar getrouwd is.
Kortom een heerlijk rommeldagje. Dat is dan ook letterlijk tussen de rommel, want we zijn druk aan het verbouwen. Althans mijn man verbouwt (met de nodige hulptroepen) en ik verzorg de innerlijke mens. Dus tussen het koffie zetten en het verwennen van de hulp door ben ik toch nog aardig productief geweest.

Hieronder een paar labels die al eerder gemaakt had en die ik gebruik als voorbeeld voor in mijn winkel.




Gebruikte materialen blauwe label:
* Card Stock: Pacific Point, Very Vanilla, Tempting Turquoise * Designer Series Paper Patterns Stack: Brights Collection * Classic Stampin’ Pad: Pacific Point * Stampset:  Pattern Occasions * Punches:  Curly Label, Circle 1”, Circle ½” * DMC borduurgaren (uit eigen voorraad)



  Gebruikte materialen rose label:
* Card Stock: Very Vanilla* Designer Series Paper Patterns Stack: Brights Collection* Classic Stampin’ Pad: Melon Mambo* Stampset: Pattern Occasions* Punch: Circle 1”
* Baker’s Twine, Rose lint (uit eigen voorraad)



Groetjes,
Freubelpeet


Geen opmerkingen:

Een reactie posten