zondag 25 augustus 2013

Rouwkaartje

Tja ook dat hoort bij het leven.
Ik had een rouwkaartje nodig en ben er toch nog gauw even voor gaan zitten. Want een kaartje kopen gaat zo tegen mijn gevoel in.


Geweldig mooi papier is dit. Voor zoveel verschillende gelegenheden te gebruiken. Op deze kaart zie je de tekst in het engels. Maar omdat ik het naar oudere mensen verstuur, heb ik toch voor een nederlandse tekst gekozen, zoals je op onderstaande foto ziet.



Ik beloof jullie dat mijn volgende kaartje wat vrolijker is.

Fijne zondag!
Petra

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi geworden!
    Sterkte!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is dan niet een kaartje voor een blijde gebeurtenis maar hij is toch erg mooi.
    Ik heb dat papier ook en het is echt heel veelzijdig.
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen