zaterdag 28 september 2013

Stampin' Up! bijeenkomst voor demo's

En leuk dat het was. Gezellig bijgeklets met iedereen. Ook nieuwe teamleden ontmoet die zich bij team Utopia hebben aangesloten. Leuk leuk leuk!

Er werd het en ander vertelt over MDS. Hét digitale programma van SU waarmee je de mooiste dingen ontwerpt. Lay-outs, kaarten, teksten. Noem het maar op en het is mogelijk. Probeer het kosteloos een maand uit, zodat je zelf kunt ontdekken of het ook iets voor jou is.
Wil of kun je het niet downloaden, mail me dan en dan zal ik zorgen dat je een versie op CD rom ontvangt.

Vele demo's werden er gegeven met de nieuwste materialen, de leukste kleuren en vele tips.

Tot mijn grote vreugde werd bekend gemaakt dat de Thinlits waarmee je flipover kaarten kunt maken zeer binnenkort ook in Nederland verkrijgbaar zijn. En dan niet te vergeten het enveloppen board. Maak je eigen enveloppen van de mooiste papieren. Ook dit mooie product binnenkort hier verkrijgbaar.

En als klap op de vuurpijl kregen we fantastisch nieuws.........

Op superkorte termijn NEDERLANDSE TEKSTEN. Waahoo, daar worden we blij van.

Nog even geduld, maar niet getreurd tot die tijd kun je lekker snuffelen in de online shop (klik op het kruiwagentje hiernaast) en sla dan vooral het Clearance Rack niet over. Dat is een "opruimingshoek". Mooi SU producten met hoge kortingen, maar let op.... Op=Op. Het Clearance Rack kan per dag verschillen, dus kijk regelmatig.

Wil je liever niet online bestellen, stuur me dan een mailtje en bestel het via mij. Het leuke daarvan is dat je er van mij altijd een leuk presentje bij krijgt. Ook is het dan mogelijk om het op te halen, zodat je verzendkosten bespaard.

Hieronder nog een foto van de geweldige swaps die ik in ontvangst mocht nemen.



Ik heb ze een voor een bewonderd en heb nu een hoofd vol inspiratie.

Bij deze alle dames bedankt voor jullie mooie producten. Ware kunstwerkjes!

Nog een zeer prettig weekend!

Petra

1 opmerking:

  1. Wauw, wat een hoop nieuwtjes en wat een hoop leuke swaps heb je gekregen. Gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen