maandag 3 februari 2014

Zeg het met bloemen

Het zonnetje scheen zo lekker naar binnen. Het voorjaarsgevoel overviel me compleet.
Om dat niet verloren te laten gaan heb ik dat gevoel gauw ingezet om een vrolijke kaart te maken.


 
Daar wordt je toch helemaal vrolijk van.
Nu denk je natuurlijk zo vrolijk dat ze de kolder in de kop krijgt en de foto op zijn kant laat zien. Nou eigenlijk niet, maar ik kreeg hem niet rechtop. Hahaha je bent blond of het bent het niet.......
 
 


Nou toen dacht ik, dan plaats ik de close-up even recht. Nou ook dat ging niet. Maar ga de uitdaging aan, bekijk het op zijn kant en kom tot de ontdekking dat het een leuke kaart is.

De tekst komt uit de eerste nederlandstalige stampset van Stampin' Up. Om dat te promoten (en nog meer nederlandstalige teksten te krijgen in de toekomst), kost de set nu maar 29,95. Daarmee bespaar je maar liefst 5,95.

En ook nu geldt nog steeds het aanbod dat ik de verzending (via DHL for You) voor mijn rekening neem.

Dus sla je slag!!!

Zonnige groet,
Freubelpeet.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten