donderdag 25 september 2014

Herfst

Het is herfst en wat hoort er bij herfst?

Juist pompoenen. Mijn teamgenootje Judith (juudjuh.blogspot.com) geeft een geweldige workshop pompoenen maken. Helaas woont ze te ver weg voor mij, maar niet getreurd, ze stuurt ook pakketjes op om ze zelf te maken.

Zo ontzettend leuk. Ik heb meteen een setje bij haar besteld en deze werd al snel bij me bezorgd (met vele extra's, zo lief).

Ik ging meteen aan de slag met dit als resultaat:


Twee verschillende kleuren en maten. Alle onderdelen zitten in het pakketje. Je hoeft alleen maar zelf een beetje lijm te gebruiken.


 
 



Deze oranje is de grootste van de twee. De mallen zijn hetzelfde, je gebruikt er allen eentje extra.



Judith nog heel erg bedankt!

Hartelijke freubelgroet,
Petra






Geen opmerkingen:

Een reactie posten