dinsdag 9 september 2014

Jelmer alweer 15 jaar.

Op 09-09-'99 werden wij de trotse ouders van onze tweede zoon Jelmer.

En ja ik klink als een oud wijf, maar wat gaat de tijd toch snel. Vandaag is hij alweer 15 jaar geworden.

Hij heeft zich ontwikkeld als een leuke frisse knul, die altijd voor iedereen klaar staat, een doel voor ogen heeft en hard zijn best doet op school (hé, zeg nou zelf, het is zijn verjaardag dus alleen de positieve dingen).
Wij zijn supertrots op hem.

Natuurlijk moest ik ook voor hem een leuke eigenzinnige kaart maken. Omdat Jelmer een "ducktape verslaving" heeft, kon ik het niet laten om dat in zijn kaart te verwerken.


Alle materialen zijn van Stampin' Up! en de label is een stuk ducktape op zwart karton geplakt. Ik heb met de tagpons de hoeken afgerond en een gaatje gemaakt.

 
 
Het hartje binnenin is ook gemaakt van ducktape.
 
De kaart viel in goede aarde!
 
Jelmer wij wensen je een schitterende toekomst toe. Samen met je broer zijn jullie de sterren in ons leven!
 
Dikke kus.
 
Freubelgroetjes,
Petra


2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je zoon en de kaart is echt heel leuk vooral dat ducktape. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je zoon!
    En leuk idee zo'n ducktape verslaving, vroeger vaak mee achter het behang geplakt?! Sorry... Nu al twee dagen een dochter van bijna 4 waar ik heel wat rollen ducktape voor kan gebruiken!
    Het tape is in ieder geval super stoer!

    BeantwoordenVerwijderen