woensdag 29 oktober 2014

Blendabilities zijn zoooooo leuk!

Echt waar. Met deze stiften op alcoholbasis kan iedereen mooi kleuren. Zo simpel en het resultaat is erg mooi.


De basiskaart heb ik voorzien van dotjes met een embosisngfolder. Daarop een strookje wit, bruin en weer een strookje wit.
Het bovenste strookje heb ik voorzien van stempels met memento inkt. De bloemen heb ik ingekleurd met de stiften. Eerst de lichte kleur, daarna met de medium en dark accenten aanbrengen en weer met de lichte alles mengen (blenden).


Het touwtje om de kaart komt uit mijn eigen voorraad, daar een klein labeltje op geplakt en klaar.



Ook de binnenkant heb ik voorzien van een bloem en ingekleurd, maar dit eigenwijsje wilde alleen op de kop op de foto en draaien ho maar.

Tot freubels!
Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten