vrijdag 21 november 2014

Megaleuke aanbieding!!!

Even tussendoor, want dit wil ik je niet onthouden.

Stampin' Up komt met een superleuke aanbieding.


Wordt nu ook demo!

Waarom?

* Je krijgt maar liefst 25% korting op de starterkit, dus je betaald maar € 96,75 en mag maar liefst voor € 175,= euro uitzoeken.
* Bestel je dan in december voor minimaal € 200,= dan krijg je naast de reguliere inkoopkorting van 20%, maar liefst 5% extra korting.
 
Wanneer?
 
* De actie loopt van 25 november t/m 2 december 2014.
 
Demo? Ik?
 
* Demonstratrice worden is geweldig leuk. Wie wil nu niet zijn hobby delen met anderen. Maar zie je dat niet zitten, of heb je daar echt geen tijd voor, dan stap je toch in voor jezelf.
 
Voor mezelf?
 
* Ja, altijd de mooiste Stampin' Up! producten kopen met maar liefst 20% korting.
* Ja, altijd als eerste op de hoogte van de nieuwste producten.
* Ja, altijd als eerste inzage in de nieuwe catalogussen.
* Ja, altijd een excuus hebben om te bestellen.
 
Voorwaarden?
 
* Je moet minimaal voor € 300,= aan producten (ver)kopen per kwartaal. Is dat niet haalbaar, dan stopt je demoschap automatisch en mag je het na een wachttijd van 3 maanden alsnog weer gaan proberen.
 
En nu?
 
* Stuur me een email (freubelparadijs@gmail.com) of bel me (06-14264663) en ik vertel je er alles over.
 
Gewoon doen!
 
Freubelgroet,
Petra!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten