woensdag 19 november 2014

Team Utopia meeting deel 2

De dag was nog lang niet voorbij en ik had het reuze naar mijn zin. Veel gelachen en gesproken met teammaatjes. Leuk om eindelijk echte gezichten bij alle namen te zien.


Er werd hard gewerkt. Miranda had 4 lange tafels in de garage van haar man gezet en zo konden we allemaal bij elkaar zitten.

Overigens had Miranda alles toppie geregeld. Koffie, thee en frisdrank in overvloed. Alle dames hadden wat lekkers gebakken/gekocht en meegenomen. Dus genoeg te snoepen.

Damir van Stampin' Up! Nederland was er ook als enige haan in het kippenhok. Hij maakte met ons allemaal een praatje. Nam zeer ruim de tijd om naar onze inbreng te luisteren. Klachten werden in het grote boek genoteerd, maar zeker ook tips en aandachtspunten. Ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen. Damir gaat zijn stinkende best doen om aan onze wensen te voldoen!

Ons volgende projectje was ook erg leuk. Er was ons gevraagd om een kaart te maken, maar nog niet te laten zien. Daarnaast moesten we alle onderdelen van die kaart nogmaals maken en bij elkaar in een zakje/flopje doen. Miranda gooide alles door elkaar en deelde dat weer willekeurig uit. We gingen aan de slag met de spullen die we kregen. Zo leuk, want velen van ons zaten met de handen in het haar. Ieder heeft zijn eigen manier van werken. De een gebruikt veel spullen en maakt volle drukke kaarten, de ander gebruikt juist weinig en maakt CAS (clean and simple) kaarten.
Erg leuk om een keer op deze manier uitgedaagd te worden.

Ik trof het wel, want ik kreeg erg leuke onderdelen en ook nog in kleuren die ik zelf ook vaak gebruik.


De rechterkaart maakte ik en de linker werd gemaakt door (sorry weet je naam niet meer, dom dom) mijn collega.
Dezelfde spullen, maar toch anders.

De kaarten werden met elkaar vergeleken en de oh's en ah's vlogen in het rond.



Na een heerlijke lunch en nog meer geklets gingen we door met het volgende project.

Daarover later meer..........


Freubel ze!
Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten