dinsdag 2 december 2014

Oh denneboom, oh denneboom

Ik moet toch hoognodig mijn voorraadje kerstkaarten uitbreiden. Dus ik begon dapper. Echter nadat deze af was, kwam mijn moeder in het ziekenhuis te liggen. Wederom hartproblemen. Ze staat nu op de wachtlijst voor een nieuwe hartklep. Diverse onderzoeken zullen er volgen voordat ze aan de beurt is. Totdat ze geholpen is zal ze dan ook in het ziekenhuis verblijven. Het is toch wat op je 85ste. En mijn vader maar heen en weer rijden. Dus als het was stilletjes is op mijn blog, dan weten jullie de reden.......

Maar bij de les:


De basiskaart is smokey slate cardstock. Als eerste heb ik een rijtje bomen gestempeld in licht grijs. Daaroverheen een denneboom in garden green. De randen heb ik bewerkt met grijze inkt en een beetje crumb cake inkt.

 

Zoals je hier ziet heb ik pareltjes gebruikt als kerstballen. Voordat ik deze opplakte heb ik ze eerst rood gekleurd met de blendabilities. Geweldige stiften.

Nog een touwtje eromheen en klaar.

Ook de binnenzijde heb ik voorzien van een boompje.

Een erg veelzijdige stempel deze set. Ik kan hem ten zeerste aanraden!

Hartelijke groet,
Petra



Geen opmerkingen:

Een reactie posten