dinsdag 3 februari 2015

Just hello

Een leuk neutraal kaartje. De kleur wisteria wonder vind ik toch wel erg mooi. Een van mijn toppers



Een simpel tekstje waardoor dit kaartje voor diverse doeleinden te gebruiken is.


Ik heb het op een restje whisper white cardstock gestempeld en met de mosaic punch uitgeponst.

Zo ontstond een schattig klein labeltjes.


Ik heb eerst op whisper white de bloemen gestempeld. Daarna een stukje wisteria wonder cardstock gescheurd en dit erop geplakt. Een mooi bijpassend lintje erom geknoopt. De basiskaart is crumb cake.
Nog wat mini bloempjes uitgeponst, erop geplakt en voorzien van een beetje bling. En klaar!

Ik ben er dik tevreden mee.

Wens jullie nog een fijne dag en heel veel freubelplezier!

Hartelijke groet,
Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten