zaterdag 21 maart 2015

Vellum

Een van de nieuwe Sale-a-Bration items was een setje met bedrukt vellum.

Erg leuk setje met diverse printen. Dit keer ben ik aan de gang gegaan met de markers. Lekker vlindertjes inkleuren.


Om eens keertje wat andere kleuren te combineren, gebruikte ik de Stampin' Up! Color Coach (kleurenwaaier) en koos de combinatie Wisteria Wonder, Pink Pirouette en Cherry Cobbler.
Op de achterzijde van het vellum ben ik de vlinders gaan inkleuren met dit als resultaat.


Ik wilde zoveel mogelijk kunnen doen met dat ene velletje ingekleurd vellum, dus ik besloot het in stukken te snijden. Het eerste kaartje heb ik gemaakt op een basis van Wisteria Wonder. Het vellum heb ik op whisper white geplakt, waardoor de vlinders mooi uitkwamen.
Het geheel afgemaakt met een lintje Wisteria Wonder Seambinding.


Het volgende kaartje kreeg als basiskleur Cherry Cobbler. Eerst plakte ik het vellum weer op whisper white en daarna op basic black wat een klein stukje groter was.
Een klein lintje erom en daarna met demensionals op de basiskaart geplakt.


Ik heb een vlindertje gestempeld in Cherry Cobbler en daarna nog ingekleurd met Pink Piroutte. voorzien van wat bling en in het hoekje geplakt.

 
 
Hier nog even beide kaartjes bij elkaar. Er bleef nog een restje vellum over en dat heb ik bewaard voor een ander projectje.
 
Tot de volgende freubel!
 
Groetjes,
Petra




1 opmerking: