zondag 21 juni 2015

Guy Greetings mannenkaart

Mijn lieve vader is alweer 84 jaar geworden. Voor zijn verjaardag maakte ik een mooie kaart.


Ik heb de set Guy Greetings gebruikt. Een geweldig stampset met een diversiteit van leuke "mannelijke" afbeeldingen.

De kleuren zijn Early Espresso, Crumb Cake en Very Vanilla cardstock. De inkst is Early Espresso en ik heb de randjes gesponst met Crumb Cake inkt.


De achtergrond heb ik met een embossingfolder van een leuk patroon voorzien. Ik heb eerst alle afdrukken gestempeld en de auto d.m.v. uitgestanst met framelits. De stippeltjes zijn gemaakt met Gorgeus Grunch.

De banner heb ik uitgeknipt en Dad gemaakt d.m.v. oval punch.
Alle randjes sponsen en alles verhoogd opgeplakt met dimensionals.

Ook de envelop heb ik voorzien van de mooie oude auto.


De binnenzijde heb ik voorzien van de mooie hoedjes en een felicitatie.

Mijn vader was er erg blij mee.

Tot freubels!
Petra


Geen opmerkingen:

Een reactie posten