woensdag 7 oktober 2015

Ronald McDonald

Stampin' Up! zet zich al jarenlang in voor het Ronald McDonald fonds. Ieder jaar laten ze speciaal een stempel ontwerpen, waarvan ze een deel van de opbrengst schenken aan het Ronald McDonald fonds.

Ik draag dat een warm hart toe. Onze oudste zoon Gerben werd in 1996 veel te vroeg geboren (11 weken). Wij hadden het geluk dat het verder een gezond mannetje was, die nooit beademing nodig gehad heeft en na 5 weken al naar huis mocht.
Maar op de afdeling neonatologie zagen wij dat het ook anders kon. En wat is het dan fijn dat je als (kersverse) ouders een plek dichtbij je kind hebt, waar je niet alleen kunt slapen, maar ook een luisterend oor vind. Een veilige haven om bij te tanken, uit te rusten, even je zinnen te verzetten.

Dit jaar kun je de stempel Sprinkles of Live kopen. Voor maar € 25 euro.


De stempel is zo veelzijdig. Zoals je wel kunt zien kun je er cupcakes mee maken, of een boom met bladerdak. Of wolken, of ijsjes, of een bloemenmand, of .......
Ook is er een bijpassende pons verkrijgbaar waarmee je o.a. de wolk/bladerdak en de boom mee uit kunt ponsen.

Ik maakte er deze keer onderstaande kaart mee voor een van mijn downlines.


Ik heb een labeltje gemaakt met beholp van een labelpons. Daar stempelde ik de boomstam en de bloemetjes op, alsook de tekst.
Op een reststukje stempelde ik met met behulp van de markers het bladerdak en dat ponste ik uit.
Ik heb het voorzien van een stukje kant.



De basiskaart is crumbcake. Daar plakte ik een stukje DSP op. Het stukje Watermelon Cardstock heb met een embossingfolder voorzien van hartjes.

Alles op elkaar plakken en klaar.

Ik ben er blij.

Deze stempelset is zeker de moeite van het kopen waard. Ik wil hem maar wat graag voor je bestellen.

Tot freubels!
Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten