dinsdag 27 oktober 2015

Wetlands


Wetlands is een stempelset die weinig extra versiering nodig heeft. De eenvoud van de stempels is zo mooi.




Deze keer gebruikte ik de gans voor een verjaardagskaart. En meteen maar in twee verschillende kleuren. In Marina Mist en Watermelon Wonder.


Deze kaart is eenvoudig te maken. Een basiskaart in kleur met daarop whisper white cardstock.
De gans stempelde ik er eerst op in het midden. Daarna heb ik die met behulp van de Ovals Framelits door de bigshot gedraaid.
Daarna de tekst uit dezelfde stampset gestempeld en met de small oval punch uitgeponst.

Dan denk je misschien, waarom nou midden in het witte cardstock stansen en ponsen, nou je kunt het daarna gewoon op de basiskaart plakken. Daarop DSP en het gat zie je niet weer. (Ons bent zuunig.)

Nog een ovaal, maar dan een maatje groter gebruikt voor het gekleurde cardstock.

Uit dat ovaal ponste ik met de big ovals punch een ovaal voor de tekst uit.

Ik deed er nog een mooi lintje omheen en klaar is de kaart.



Freubelgroet,
Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten