maandag 19 oktober 2015

Zakje lekkers

Ieder jaar organiseer ik in ons dorp de collecte voor de Brandwondenstichting. Toen mijn man Geert bij de vrijwillige brandweer ging, wilde ik ook wat doen. Dit vond ik er mooi bij aansluiten. Het begon met collecteren en al gauw werd het coördineren.

Op de laatste dag van de collecteweek ga ik altijd een paar uur in het winkeltje De Santekraam zitten om alle bussen in ontvangst te nemen. Deze winkel heeft een ruimte die ze belangeloos beschikbaar stelt. Als dank geef ik de eigenaresse altijd een bosje bloemen. Dit jaar bedacht ik wat anders.

Ik maakte een zakje/tasje met wat lekkers erin.


Met behulp van de giftbag punchboard maakte ik een tasje. Hiervoor gebruikte ik het schitterende English Garden Designer Series Paper.

Daar hing ik een bedanklabel aan. Die maakt ik met de labelpunch. De onderlaag van Old Olive cardstock en de bovenlaag sneed ik iets kleiner van Whisper White cardstock.



Ik stempelde een paar takjes erop. De bloemetjes maakte ik van drie lagen. Twee bloemetjes ponste ik met de Petite Petals pons en het bovenste bloemetje met het bloemetje uit de Itty Bitty Acent Punch Pack pons.
De drie bloemetjes plakte ik op elkaar met een gluedot en maakte ik af met een pareltje.

De tekst komt uit de stampset Tin of Cards.



Ik ben tevreden met het resultaat.

Tot de volgende keer!
Freubelgroet Petra

1 opmerking: