vrijdag 20 november 2015

Remarkable You Natalie

Ik ben naar het Stampin' Up! evenement in Brussel geweest.

Het waren drie volle drukke dagen, maar wat was het gezellig. We hebben de nieuwe voorjaarscatalogus mogen zien, de kadootjes die we weg mogen geven tijdens de Sale-A-Bration periode vanaf januari a.s. mogen bewonderen en zelfs het e.e.a. mogen uitproberen.

Heerlijk om je drie dagen onder te dompelen in je hobby.

Ik heb vele nieuwe contacten opgedaan. Gesproken met leuke demo's uit Duitsland, Frankrijk, Engeland, Schotland en zelfs nog met een gezellige Australische demo. SUper leuk allemaal.

Deze dagen heb ik doorgebracht met Natalie. Zij is dit jaar bij mij ingestapt als demo en ze gaat als een speer. Ze is zo ernstig besmet geraakt met het SU virus dat er geen redding meer mogelijk is.

Om haar te bedanken voor haar inzet (dankzij haar groeide ik door naar De Silver Elite status) en voor het meerijden en de gezelligheid en en en... maakt ik een tasje met lekkers en daarbij een kaartje.


Deze stempelset schittert door eenvoud. Ik denk dat velen hem niet eens hebben zien staan in de catalogus. Een ontzettend mooie set en voor vele doeleinden te gebruiken.


Ik stempelde hem met Archival inkt op Whisper White Cardstock. Met de blenderpen en wat inkt voorzag ik de bloem van wat kleur.

En ook de binnenzijde kreeg een stempelafdruk met de rest van de tekst.

 
 
 
Natalie bedankt voor alles en tot de volgende OnStage!

Freubelgroet,
Petra
 


1 opmerking:

  1. Hij was echt heel leuk! En Brussel was geweldig. Nu sparen voor Amsterdam Petra.

    BeantwoordenVerwijderen