zondag 1 november 2015

Zilver Elite!

Het is zo leuk om met de producten van Stampin' Up! te werken.
En het is nog leuker om dat met anderen te kunnen delen.
Maar het allerleukst is toch wel dat je mede doordat je van die lieve klanten hebt en een superteam met downlines (demo's die onder mij vallen in mijn team), een beloning krijgt van Stampin' Up!

Langzamerhand ben ik de rol van hobbydemo toch wel ontgroeid. Inmiddels heb ik de status Zilver Elite bereikt en dat werd beloond.


Dit prachtige doosje werd door mijn vaste UPS man afgeleverd (in een grote bruine omdoos hoor).

En kijk nu wat er in zit:


Een prachtige zilveren ketting met een blinghangertje. SUperblij en trots ben ik op dit bijzondere cadeau.

Daarnaast ben ik ook nog welkom in Brussel tijdens het feest speciaal voor alle demo's die de Silver Elite status hebben behaalt.

Dat was voor mijn man Geert het moment om me een zetje te geven en mij naar Brussel te sturen. Van 12 t/m 14 november ga ik naar het evenement speciaal voor demo's uit heel Europa. Mijn downline Natalie en ik delen een appartementje en ik ga er met volle teugen van genieten.

Lieve lieve lieve mensen heel erg bedankt. Zonder jullie was ik niet zo ver gekomen.
Ik hoop nog jaren voor jullie klaar te mogen staan.

Dikke kus,
Petra

2 opmerkingen:

  1. Lieve Petra,
    Het is je van harte gegund!
    groetjes je "freubelmaatje".

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Petra,
    Het is je van harte gegund!
    groetjes je "freubelmaatje".

    BeantwoordenVerwijderen