woensdag 28 december 2016

Bloghop Team Utopia

Welkom bij het Freubelparadijs.

Ook ik had de eer om deel te nemen aan de Utopia bloghop.

Toen ze me vroegen wat ik wilde laten zien was de keuze zeer snel gemaakt. Ik ben spontaan verliefd geworden op de stampset Mediteranean Moments. Deze set bestaat uit vier prachtige stempels met rustieke momenten. Erg mooi!

Hieronder zie je twee voorbeelden die ik ermee gemaakt heb.


Dit is zo'n vredig tafereeltje. Ik moest meteen aan het DSP denken uit de Serene Scenery DSP stack. De kat zit heerlijk te soezen in het voorjaarszonnetje. Heerlijk ik kan niet wachten tot de lente weer begint.


Ik heb gestempeld op Whisper White Cardstock en uitgestanst met de Stitched Layered Framelits. Inkleuren was heel eenvoudig met de nieuwe Watercolor Pensils en de blenderpen. In combinatie met Old Olive vond ik het al met al een mooie eenvoudige kaart geworden. Geschikt voor vele gelegenheden.

Tja en toen ging de beer los. Dus ik heb meteen nog een kaart gemaakt. Ook dit keer met een mooi stukje DSP uit hetzelfde pak.


Ik stempelde de tekst uit KJEG met Bermuda Bay. De randen van de circel en de banner met tekst heb ik bewerkt met Crumb Cake en een sponsje. De rand van het DSP heb ik ruw gemaakt met een mesje en daarna bewerkt met Crumb Cake.


Ik deze heb ik ingekleurd met de geweldige nieuwe Watercolor Pencils met de blenderpen. Wat een geweldige kleurpotloden. En het mengt zo mooi met de blenderpen. Ik kan je verklappen dat ik op een kladje al even gestoeid heb met de potloden in combinatie met water. Ook dat is SUper mooi!
Een echte aanrader deze potloden. Voor nog geen 2 tientjes. Die laat je toch niet liggen?

Wil je verder hobbelen of race je in de achteruit maak dan hieronder een keuze.
En vergeet niet mee te doen met de prijsvraag. Verzamel letters en geef het juiste antwoord door aan Miranda Mols. Dan kun je een hele mooie prijs winnen.




26 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes. Ik vind de combi met het DSP ook super zeg. Mooi gedaan.
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kaart met de kat en het dsp met de bladeren vind ik echt super samen, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oja de lente kan niet wachten ...
    Nice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het kaartje met de kat is helemaal geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaartjes Petra, met die achtergronden komen ze echt tot leven! Groetjes, Natalie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha ja dat DSP is perfect he. Ik gebruikte het ook in combinatie met een nieuwe stempelset uit de voorjaarscatalogus. Mooie kaartjes geworden zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaartjes.
    Mijn favo is die met de kat.

    Groetjes jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt. De achtergrond is ook mooi daarbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker vintage, was me nog helemaal niet opgevallen dat er ook een poesje in de set zit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die DSP moet ik natuurlijk ook hΓ©! Prachtig als achtergrond, en je krijgt zo hele mooie serene kaartjes. Neem je wel mee naar de beurs toch??????

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De stempelsets zijn niet mijn smaak, maar de combinatie met het DSP op de achtergrond is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een plaatjes, je kaartjes, allebei.
    Subtiel gekleurd en mooi met dat geweldige dsp.
    Heel leuk Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaartjes! Dit dsp past inderdaad mooi bij deze set!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk om eindelijk een idee te zien met deze kaart. Superleuk om te zien dat 1 dingetje ingekleurd genoeg is. Mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi heb je zitten kleuren Petra, en ook het papier past er perfect bij. SUper! Fijne jaarwisseling, groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie combinatie met de stempelset en DSP. Het resultaat mag er zeker zijn πŸ˜‰ Knap gedaan.πŸ‘πŸ‘πŸ‘

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooi kaartjes al zijn de plaatjes niet helemaal mijn ding

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaarten heb je gemaakt en je krijgt meteen zin in het warm zonnetje en vakantie!
    gr. Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie tafereeltjes! Ook te gebruiken bij Project Life! (Y)

    Groetjes,

    Wobke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallootjes lieve Petra, ik wil je even bedanken voor de prachtige stempelset die in gewonnen heb. 😊😊😊 ik ga er zeker en vast veel plezier aan beleven. Lieve grtjes van een overgelukkige stampin'up gebruiker. πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†

    BeantwoordenVerwijderen