woensdag 28 december 2016

Nieuwe catalogus

Zoals jullie wel weten ben ik in november weer naar een Stampin' Up! dag geweest speciaal voor demo's. Was weer beregezellig. Wij konden al volop kennis maken met de producten uit de nieuwe voorjaarscatalogus en de Sale-A-Bration folder.

Oh wat een fun!

Vanaf 4 januari a.s. mogen jullie ook bestellen uit de nieuwe catalogus. En bij iedere € 60,= die je besteed mag een kado uit de SAB folder kiezen. Helemaal gratis en voor niets.
HOE LEUK IS DAT!

Bij deze alvast een voorbeeldje dat ik gemaakt heb tijdens de SU dag in Amsterdam.


Hier is gebruik gemaakt van diverse bijpassende extra's. DSP, een bedeltje van een feesthoedje en mooi lint.

En dan zit binnenin een verrassing. Er is een snijmal die snijdt en rilt. Zodat je ballonnen er uitspringen.

Uiteraard mooi gecombineerd met de stempelset.

Wil je meer weten over deze mooie stempelset met bijpassende dies en vele mooie extra's? Zorg dan dat de nieuwe catalogus z.s.m. in je bezit komt.

Ben je klant bij mij (en heb je het afgelopen half jaar bij me gekocht), dan komt hij vanzelf je kant op. Heb je nog geen demo? Dan stuur ik hem graag tegen een vergoeding van de postzegels naar je op. Of kom hem gezellig bij me ophalen in Olst.

Tot de volgende freubel!
Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten