zondag 19 november 2017

Stempelpret voor 10 (en meer)

Gisteren hadden Natalie Vijlbrief (Het Knutsellab uit Neede) en ik ons eerste Stempelpret evenement. Ik vond het een groot succes. Zo'n succes dat we de nieuwe Stempelpret al vastgelegd hebben op 24 maart 2018. Natalie en ik hebben al leuke ideeen om te gaan gebruiken.

Hou onze site www.stempelpret.nl goed in de gaten, want binnenkort kunnen jullie je weer inschrijven. Wil je zeker weten dat je erbij kunt zijn, dan kun je ons alvast je gegevens mailen en dan sta je bovenaan de lijst!

Volop gezelligheid, lekker kletsen, koffie/thee leuten en ondertussen bezig zijn met wat wij het allerleukste vinden. Wat wil een mens nog meer?

Het vond plaats in een tot workshopruimte omgetoverd kantoor in het pand van ons Autobedrijf. Dit was mijn werkplek toen wij de shop bij het tankstation nog hadden. Na de sluiting ben ik verhuisd naar een kleinere ruimte (voelt wat knusser aan voor mij alleen).

Dankzij mijn man Geert en oudste zoon Gerben is het een gezellige ruimte geworden. (En onze Jelmer zorgde voor de hond, zodat ik de hele dag van huis kon zijn.) Ideaal en zo hoeven we geen dure ruimte te huren.
We hadden twee workshoptafels. De ene helft van de dag hadden de dames een workshop bij Natalie en de andere daghelft bij mij.

Hier een aantal foto's waar de pret vanaf straalt.



Wat is het toch leuk om je grootste hobby te mogen delen met anderen. Ik kan daar zo van genieten en ga zeker nog meer workshops geven.

Ben je benieuwd wat de dames bij Natalie hebben gemaakt? Kijk dan op haar blog.

De workshop die ik gaf stond helemaal in het teken van het werken met de embossingpaste. Ik liet verschillende manieren van verwerken zien.

Bij deze kaart werd de paste gekleurd met een druppel reinker

Hier werd er glitter over de nog vochtige paste gestrooid

Na het opbrengen van de paste werd er embossingpoeder overheen
gestrooid en verwarmt met de heattool.


Ook hierbij werd er gebruik gemaakt van gekleurde paste.

Ben je er de volgende keer ook bij?

Hartelijke Freubelgroet,
Petra

1 opmerking: