vrijdag 30 maart 2018

A little Wild geboortekaartje

De titel van de stempel doet aan als ruig en wild. Niets is minder waar. Deze set stroomt over van schattigheid.

Ik maakte er een geboortekaartje mee voor mijn kapster. Zij heeft een prachtige zoon gekregen.


Als papier gebruikte ik het mooie Cardstock van de SAB. Het beertje stempelde ik met Basic Black en kleurde daarna in met de potloden en blenderpen. Door met de blenderpen te stippelen kreeg het beertje een gevlekte vacht. Dat verhoogde het knuffelgehalte van het beertje.
Na het kleuren heb ik hem uitgestanst met de bijpassende framelits.


Ik knipte het "lusje" van de beer af. (Het lusje is bedoeld voor een touwtje of lintje als je hem als labeltje gebruikt). Tijdens het opplakken zorgde ik ervoor dat het Cardstock tussen de voor- en achterkant van de beer kwam, zodat je het kontje ook ziet als je de kaart openklapt.

Ik hoop dat mijn kapster er blij mee is.

Tot de volgende freubel!
Groetjes Petra

2 opmerkingen: