donderdag 26 april 2018

Kleuren verdwijnen, nieuwe kleuren komen erbij!

Jullie hebben er al van alles over kunnen lezen. Stampin' Up! gaat de basiscollectie verfrissen.
Helaas moeten we dan wel afscheid nemen van een aantal kleuren. Naast de incolors 2016 - 2018 gaan onderstaande kleuren uit het assortiment. (I.d.d. ook Marina Mist, de kleur die ik koos voor de nieuwe lak mijn auto.)


Wil je er zeker van zijn dat je nog jaren met je inkt verder kunt, bestel dan nu de reinkers erbij. Deze maand kan ik ze nog gegarandeerd leveren, vanaf mei is het op=op.
Ook het papier is nu nog verkrijgbaar.


Ik ga 29 april bestellen. Geef je me nog snel je keuze door?


Maar.... niet getreurd. Deze schitterende kleuren komen ervoor terug.

En ik kan je zeggen. Balmy Blue is voor mij de nieuwe Marina Mist. Ook een prachtige kleur! Overigens alle kleuren zijn mooi.


Kijk dit zijn dan de nieuwe kleurgroepen. Zoals je ziet zijn een aantal kleuren in een andere groep terecht gekomen, zodat er weer mooie combinatie zijn. 
Wat een frisse mooie sets.

Ook de nieuwe incolors zijn lekker fris.
Het is even wennen, maar ik word er wel blij van. 
Ook hebben ze de inkpads verbeterd. Daar vertel ik de volgende keer meer over.

Mijn workshopdata zie je nu in 1 oogopslag rechts op mijn blog staan. De workshop op 21 mei heb ik doorgeschoven naar 23 mei (sorry was Pinksteren vergeten) en ook in juli zijn er al data bekend.

Hartelijke freubelgroet,
Petra


Geen opmerkingen:

Een reactie posten