vrijdag 1 december 2017

Eindejaarsuitverkoop!



Het einde van de najaar-/wintercatalogus is in zicht. Dus Stampin' Up! doet alles in de uitverkoop.

Ik ga vandaag om 10.00 uur de eerste bestelling plaatsen. Want OP=OP.

Klik op de link om de lijst te zien.

RETIREDLIJST


Het is mogelijk om dagelijks een bestelling bij me te doen. Ik zorg dan dat het rechtstreeks door Stampin' UP! bij je thuisbezorgd wordt. De verzendkosten zijn dan € 5,95. Plaats je een bestelling boven de € 60,00 dan betaal ik de verzendkosten voor je. (Deze actie is alleen in de maand december).

Mijn volgende verzamelbestelling plaats ik op 16 december a.s. en het is dan natuurlijk weer mogelijk om je spullen bij mij thuis op te halen.



De nieuwe catalogus krijg ik binnenkort binnen. Ben je vaste klant bij mij? Dan valt hij automatisch bij jou in de bus. Plaats je deze maand een bestelling, dan stuur ik hem gratis mee.

Hartelijke freubelgroet,
Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten